Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op seksualiteit.startpagina.nl

grote schaamlippen

sandra1268
18 Apr, 2006 21:35

Zijn hier mannen die grote schaamlippen lekker vinden. Ik hoor vrouwen altijd zo klagen,dat ze te grote lippen hebben. Mijn seksuologe zegt dat de meeste mannen grote lippen juist lekker vinden dan zo'n kinderkutje zo noemde mijn seksuologe het. Is het echt zo,zijn hier mannen die grote schaamlippen lekker vinden? Mijn vriendin en ik maken er altijd grapjes over dat je met onze lippen wel kunt kitesurfen op het strand hi hi hi

Hoe denken mannen hierover. Houden jullie van grote schaamlippen?

Bewerkt 31 Jul, 2014 11:48
Ilsuerma
18 Apr, 2006 21:44

Noemt jou seksuologe het doosje van een vrouw met kleine schaamlippen een “kinderkutje”?

Lekker benaming voor een seksuologe….ik zou gelijk opstappen.

x Suus x

joco
18 Apr, 2006 22:41

ik zou niet opstappen !!

Maar vragen , heb je enkele voorbeelden

Joco

DE_GEKSTE
18 Apr, 2006 22:53

maakt niet uit vind het wel lekker om te beffen dus maakt het mij niet uit groot klein

adrem
19 Apr, 2006 12:58

Het maakt mij niet uit,groot of klein,als de mens bij wie het hoort maar lief is.

Katty
23 Apr, 2006 18:47

de mijne zijn wat slap, ik vind dat niet mooi zijn er meer vrouwen waarvan de schaamlippen slapper zijn geworden ivm leeftijd ofzo? ik ben 36

En of ze groot zijn, geen idee wat het gemiddeld is , maar denk van wel

gr Katty

adrem
24 Apr, 2006 18:37

Er zijnwel dames van jonger met hele groote maar ook veel oudere dames die heel strak(weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen) uit zagen.Maar een dame is voor mij niet alleen de vagina en schaamlippen .

Katty
28 Apr, 2006 18:05

nee dat snap ik , maar vroeg het me gewoon af

adrem
28 Apr, 2006 20:17

Maar wat grotere zijn wel lekker kan je lekker met je tong likken

Ed
28 Apr, 2006 20:53

Of lekker in je mond nemen ,maak me gek

Groeten Ed